Puisi cinta dalam bahasa Lituania

Puisi cinta dalam bahasa Lituania


Kai ilgesys tampa stora krūtinėje
Suvynioti kenčia skaudi
Man patinka uždusęs
Išeikvoti deguonies Dėl praleisti

Bijau susipažinę su šiuo skonio
Padaryti atidžiai taip nepažeidžiamą skonį
Bijau įpratę praleisti šią
Padaryti atsargūs, kad nutirpęs

Sveikos širdies aš nuolat
Taigi, kad meilės lempos dar dega
Neleisk net viena sekundė dimeris
Viskas, ką aš padariau buvo už jus

Ar patinka be akių?
Nors trumpam norėjo susitikti
Atleistų širdys pančiai
Kabinimo praleido dėl tavęs

Aš prabudau ant mano atsidavusios meilės rūmuose
Ku apsaugoti sienas su percayaku
Ku garnyras viskas su keihklasanku
Ku priežiūros keteguhanya su nuoširdumu

Ir aš sukurti taiką su meile
Jeigu likimas nėra merenggutmu
Jei aš galiu išlaikyti gyvenimo nemirtingumą
Aš nesu Dievas, geriausiai sugeba
Kontroliuoti viskas, ko aš noriu

Nesu angelas sargas
Kurios SLU lydės jus visą laiką
Mano tik meilė tavo širdyje
Mylėk savo gyvenimą

Aš niekada norite nepamiršiu
Be to nekenčiu
Keletą kartų mes praėjo tiek daug istorijų
Džiaugsmas ir liūdesys brsama
Sunku pamiršti

Labai neįmanoma nekęsti
Kadangi tu tokia įsimintina
Kadangi jūs esate taip giliai
Patikėkite savo meilę
Tik vienas tu mano meilė

Tarsi viskas lengva
Jis buvo labai mempesonaku
Jo veiksmai visada kviečiame dėmesį
Iš tiesų jis niekada krekingo mano galvoje

Aš užtikrinu žingsnis tegasku
Kietas gemintar jį
Pabandykite sustiprinti ryžtą suapvalinti
Surinkti visus prakaitas kankinimus

Tačiau kelias nėra lygus
Kelias buvo toks nelygus ir labai kietas
Kelias buvo toks perkrautas ir kontroliuoja kita
Turėčiau atsitraukti ir sustabdyti ateis savo gyvenimą?

http://bancangkakewuh.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 komentar: